Повернення товару
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів» .
Детально про дії для Повернення та обміну
1.Звернутися до менеджера компанії (0675089990 Егор або saletransspectrade@gmail.com) з інформацією про наміри повернути або обміняти та пояснити причину.
2.Надати фото або усне пояснення причини повернення або обміну.
3.Упакувати товар для належного цілісності під час доставки.
Надіслати НОВОЮ ПОШТОЮ за адресою: м. Кременчук, відділення. №7, одержувач ТОВ "ТРАНССПЕЦТРЕЙД". НА ПРЕДСТАВНИКА тел. +38(073)180-97-33, (код. ЄДРПОУ 43271932) (оплата за безготівковим розрахунком)
4.Вказати Реквізити або карту куди потрібно повернути гроші або адресу куди відправити запчастину у разі обміну.
Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", покупець може:
1. Обмінювати товар належної якості.
2. Повернути товар належної якості.
3. Повернути чи обміняти товар неналежної якості.
Який товар підлягає обміну:
1. Товар, який має чек;
2. Товар в оригінальній упаковці із збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку;
3. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.
При поверненні товару, повернення грошових коштів здійснюється:
-на карту з якої було здійснено оплату
-на рахунок вказаний замовником
Повернення коштів здійснюється на протязі 3-х днів
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну .